درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ابلاغیه

سلام یکسال پیش بعنوان مطلع منو خواستن بعد چند ماه پیش ابلاغ آمد ک پرونده از کرج ب دادیاری 12 تهران ارجاع شد ودیگه پیامکی نیانده دلیلش چیه

پاسخ ها

نیابت اخذ شده است 

ممکن است عدم صلاحیت صادر شده باشد وبه تهران ارسال شده 

پرونده احتمالا وارد قرار نیابت قضایی شده از کرج به تهران 

در هر صورت شما به عنوان مطلع هستید که باید اظهارات خود را ارایه دهید 

با سلام

اگر به عنوان مطلع احضار شده اید و سامانه ثنا دارید نیازی به پیگیری نیست.

با سلام دلیلش را باید به شعبه مراجعه کنید پرونده را بررسی کنید هر دلیلی می‌تواند داشته باشد

لایحه تسریع در روند رسیدگی ارسال فرمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص