درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کارت ملی

کارن ملیمو گم کردم ایا خطری داره؟

پاسخ ها

بله، در صورت سوءاستفاده احتمالی از تصویر یا اطلاعات کارت، از نظر هویتی و اداری می‌تواند خطر ایجاد کند.

گم شدن کارت ملی خطری ندارد، اما حتماً برای دریافت المثنی اقدام کنید تا از سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه خیر بعید است که مشکلی در این رابطه ایجاد شود مگر اینکه سد استفاده هایی بعدی انجام شود که در حال حاضر تا زمانی که جرمی رخ نداده ه نمی‌توان قصاص قبل از جنایت کرد 

بلی درخواست صدور المثنی بدهید

بله در صورت سو استفاده خطر دارد

با درود 

پرسشگر ارجمند آری امکان بروز مشکل وجود دارد 

سلام و عرض ادب
بله، احتمال سوء استفاده وجود دارد، ولی صرف گم شدن کارت ملی برای شما مسئولیت کیفری ایجاد نمی کند.

محتمل است اعلام مفقودی کنید 

بله حتما آن را طی صورت جلسه ای ثبت کنید تا جلو سو استفاده گرفته شود 

با سلام حتما اعلام مفقودی نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص