درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - در مورد حق طلاق داشتن همسرم اینکه درخواست داده

سلام همسر من حق طلاق داره درخواست داده میخاستم بدونم با داشتن حق طلاق پرونده برای ریدگی میره بدوی بعد نوشته داداخواست و ضمائم از حیث شرایط قانونی درحال بررسی هست میخواستم بدونم با داشتن حق طلاق ایا بنده شانس اینودارم روز دادگاه برمو از خودم دفاع کنم چون همسرمو دوست دارم نمیخام طلاقش بدم مشکلمون واسه اینه شغل من کارگری هست بعضی وقتها بیکار میشم

پاسخ ها

سلام  اگر زوجه وکالت در طلاق داشته باشد  و دادخواست طلاق توافقی اقامه گردد  حکم طلاق صادر خواهد شد  و دفاع خاصی توسط زوج متصور نیست 

داشتن حق طلاق یا وکالت در طلاق باعث حذف رسیدگی دادگاه نمی‌شود و شما حق حضور، دفاع و بیان شرایط زندگی را دارید، اما اگر وکالت‌نامه رسمی و معتبر به همسرتان داده شده باشد، امکان جلوگیری کامل از طلاق معمولاً محدود می‌شود.

سلام و احترام. داشتن حق طلاق یعنی داشتن وکالت در طلاق، نه اینکه بدون دادگاه طلاق انجام شود.

کاربر محترم بستگی به وکالت طلاقی که به ایشان دادید دارد چنانچه حق تجدیدنظر خواهی سال نشده باشد می‌توانید از حکم تجدیدنظر خواهی کنید اما معمولا چنین نیست

طلاق اجرامیشود و نیاز به حضور یا دفاع شما مطابق وکالت اعطایی نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص