بله، با استناد به شرط ضمن عقد یا مدیون بودن بدون سبب، میتوانید دادخواست مطالبه وجه را مطرح کنید؛ زیرا پرداخت شما صرفاً جهت رفع توقیف بوده و نه اقرار به دین، و تا زمانی که حکم قطعی علیه شما صادر نشده، حق بازپسگیری وجه دارید.
با صدور قرار ابطال دادخواست، امکان طرح دعوای استرداد وجه یا مطالبه بلاجهت اصولاً قابل اشاره است و ظاهراً مهلت سهماهه مانع قطعی برای اصل مطالبه تلقی نمیشود.
سلام بله می توانید شما اشتباه گردید مبلغ را به حساب صندوق دادگستری واریز نکرده اید . در صورت اقامه دادخواست مطالبه وجه ، شما باید دلیل به دادگاه ارائه نمایید
سلام و احترام، برای خسارت ناشی از تامین خواسته، قانون مهلت خاص گذاشته
بنظر میرسد موضوع مشمول تبصره ماده ۱۰۹ و ما ه۱۱۸ و۱۲۰ قانون آیین دادرسی مدنی ست