درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - از کار افتادگی برای اعصاب و روان

سلام من چندین سال هست پرونده در بیمارستان اعصاب و روان دارم،بستری هم شدم چند ساله نمیتونم برم سر کار و دیگه از زندگی عادی دور شدم مشکلاتم افسردگی شدید،جنون آنی،تیک های شدید عصبی،بیش فعالی،دوقطبی. میتوانم از کار افتادگی بگیرم؟

پاسخ ها

بله، درصورت تأیید کمیسیون‌های پزشکی تأمین‌اجتماعی امکان برقراری ازکارافتادگی وجود دارد.

بله، با ارائه مدارک پزشکی معتبر و گواهی‌های تخصصی روانپزشکی می‌توانید به کمیسیون پزشکی اداره کار مراجعه کنید تا در صورت احراز ازکارافتادگی کلی، مستمری دریافت نمایید.

سلام باید بیماری شما در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار بگیرد و رای ازکارافتادگی کلی شما صادر گردد 

سلام
بله، بیماری اعصاب و روان هم می تواند مبنای از کار افتادگی باشد، اما تشخیص با کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی است، نه صرف پرونده بیمارستان

با درود 

پرسشگر ارجمند باید به تایید کمیسیون مربوطه برسد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص