درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس ندادن امانت

درود. من حدوداً سیصد گرم طلا که حاصل سال‌ها زحمت و سختی بوده نزد همسرم است که فقط مقدار کمی از آن بنام او فاکتور شده و الیافی بنام خودم هست.پس از مدتی او حاضر نشده آنها را به من برگرداند و می‌گوید به دروغ می‌گوید نزد من نیست.من فقط فاکتور 170 گرم آنها را از کشوی لباس او یافتم و شکایتی از ایشان کرده ام آیا با داشتن فاکتور میتوانم به مالم برسم و آیا به تمامی سیصد گرم میرسم یا فقط به نیمه ان

پاسخ ها

بزرگوار، داشتن فاکتور گام مهمی برای اثبات مالکیت است اما برای پس گرفتن تمام طلاها و اثبات اینکه نزد همسرتان است، حتماً نیاز به راهنمایی تخصصی یک وکیل دارید.

سلام متاسفانهاحتمال کسب نتیجه ضعیف است

بستگی به ادله ابرازی و نحوه دفاعیات طرف مقابل دارد، لذا با وکیل مشورت نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص