درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه بیکاری

سلام من از تاریخ 11 آذر ماه 1402 در شرکتی مشغول به کار بودم تا 10 اردیبهشت 1405 که الان میخام برم بیمه بیکاری بگیرم کارفرما قرارداد کتبی نمیده باهام لج می‌کنه من باید چیکار کنم ؟ حدود 32 ماه سابقه بیمه دارم کلا اگه میشه جواب منو بدید الان 15 اردیبهشته من باید چیکار کنم ؟؟ ممنونم

پاسخ ها

با سلام

اگر شکایتی دارید می توانید از طریق اداره کار شکایت خود را پیگیری کنید.

سلام از سامانه جامع کار اقدام کنید

بادرود به واحد اداره کار رجوع کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص