درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مشاوره رایگان

با سلام در کارگاه ظروف یکبار مصرف کار میکنم هرسال اردیبهشت حقوق مارو اضافه میکرد اما امسال با این تورم و گرانی کارفرما میگه اردیبهشت هم همان حقوق 1404 رو پرداخت میکنه .درحالی که میگه ندارم ولی دستگاه جدید میخره

پاسخ ها

با سلام

اگر شکایتی دارید می توانید از طریق اداره کار شکایت خود را پیگیری کنید.

سلام از اداره کار پیگیری کنید

  •  پرسشگر گرامی اگر تابع قانون کار باشید که بنظر هستید حقوق و مزایای شما از جمله؛(مابه التفاوت حقوق بن کارگری حق مسکن عیدی پاداش سنوات حق بیمه{عدم پرداخت آن دو تا ده برابر نیز جریمه دارد به نرخ روز پرداخت} اضافه کاری و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده سامانه روابط کار ثبت نام کرده وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و…. بدیهی است اثبات روابط کاری برعهده کارگر است مستندات کارگر بودن نیز قرارداد کتبی شهادت شهود تحقیق محلی پرینت حساب لیست حضور غیاب و……..میباشد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص