سلام اگر قاضی در همان جلسه اول گواهی عدم امکان سازش (حکم اجازه طلاق) را صادر کرده باشد، معمولاً روند به این شکل است رأی در سامانه ثنا ثبت میشود بعد از ثبت، برای شما پیامک ابلاغ میآید وقتی ابلاغ شد، میتوانید با آن به دفترخانه طلاق بروید اما اینکه گفتند «یک روزه پیامک میآید» همیشه دقیق نیست. معمولاً ثبت رأی در سیستم ۱ تا چند روز کاری طول میکشد گاهی تا ۳ تا ۷ روز هم زمان میبرد، مخصوصاً اگر شعبه شلوغ باش
سلام در سامانه خود روند را ببینید
منتظر ابلاغ باشید، میتواتید لایحه تسریع در روند رسیدگی ارسال فرمایید