سلام و احترام
بله، اگر ثابت شود تعمیرکار بدون ضرورت فنی یا بدون اجازه شما قطعات موتور را بریده و باعث خسارت، افت قیمت یا هزینه تعمیر شده، می توانید مطالبه خسارت کنید. ابتدا تامین دلیل بگیرید، از کارشناس رسمی یا اتحادیه نظر فنی بگیرید و بعد علیه تعمیرکار بابت خسارت دادخواست مطالبه خسارت مطرح کنید
سلام شما میتوانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی علیه تعمیرکار موتور شکایت نمائید.
بله از طریق سازمان تعزیرات حکومتی اقدام کنید
بله ابتدا به اتحادیه مراجعه شود کارشناس میفرستند و حکوم میشود جداگانه هم دادخواست میتواتید بدهید اما ابتدا اتحادیه را امتحان کنید
تامین دلیل کنید و سپس اقدامات قانونی را انجام دهید
شما میتوانید با ثبت دادخواست تامین دلیل و ارزیابی خسارت توسط کارشناس، دعوای مطالبه خسارات وارده و افت قیمت مطرح نمایید.
سلام برید اتحادیه شکایت کنید تا کارشناسی و خسارت حساب کنه