درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پام شکسته چیکار کنم؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید. ببخشید من حین کار موقع تخلیه بار سرخوردم و پام مو برداشت وای ب آمبولانس زنگ نزدم میتونم شکایت کنم ؟

پاسخ ها

سلام شکایت حادثه ناشی از کار شکایت گزارش کلانتری به همراه پزشکی قانونی 

سلام و عرض ادب. بله، شکایت کردن ممکن است و زنگ نزدن به آمبولانس مانع حق شما نیست. مدارک پزشکی، شهادت همکاران، فیلم دوربین، گزارش کارگاه و هر مدرکی از حادثه را جمع کنید و هم از اداره کار و تامین اجتماعی پیگیری کنید و هم اگر قصور ایمنی کارفرما مطرح است، از دادسرا برای دیه و مسئولیت حادثه شکایت کنید.

سلام حادثه ناشی از کار هست و با صورتجلسه کلانتری به پزشکی قانونی مراجعه بفرمائید تا جراحات شما، ثبت بشود.

با سلام امکان شکایت بله وجود دارد

بله میتوانید شکایت کنید 

بله شکایت مطالبه دیه و خسارات ناشی از کار ارائه نماییدا

درود؛ بله، عدم تماس با آمبولانس مانع طرح دعوا نیست. با در دست داشتن مدارک پزشکی، عکس رادیولوژی و شهادت همکاران، شکایت کیفری مطالبه دیه حوادث کار علیه کارفرما مطرح کنید تا از طریق ارجاع مقام قضایی به پزشکی قانونی، درصد صدمات مشخص گردد.

 

باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص