سلام شکایت حادثه ناشی از کار شکایت گزارش کلانتری به همراه پزشکی قانونی
سلام و عرض ادب. بله، شکایت کردن ممکن است و زنگ نزدن به آمبولانس مانع حق شما نیست. مدارک پزشکی، شهادت همکاران، فیلم دوربین، گزارش کارگاه و هر مدرکی از حادثه را جمع کنید و هم از اداره کار و تامین اجتماعی پیگیری کنید و هم اگر قصور ایمنی کارفرما مطرح است، از دادسرا برای دیه و مسئولیت حادثه شکایت کنید.
سلام حادثه ناشی از کار هست و با صورتجلسه کلانتری به پزشکی قانونی مراجعه بفرمائید تا جراحات شما، ثبت بشود.
با سلام امکان شکایت بله وجود دارد
بله میتوانید شکایت کنید
بله شکایت مطالبه دیه و خسارات ناشی از کار ارائه نماییدا
درود؛ بله، عدم تماس با آمبولانس مانع طرح دعوا نیست. با در دست داشتن مدارک پزشکی، عکس رادیولوژی و شهادت همکاران، شکایت کیفری مطالبه دیه حوادث کار علیه کارفرما مطرح کنید تا از طریق ارجاع مقام قضایی به پزشکی قانونی، درصد صدمات مشخص گردد.
باید بررسی شود