درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارفرما

حدود33سال برای یک شرکت کار کردم حالا بعد از 4سال که بعداز بیماری که داشتم نتونستم کارکنم هرسال وعده ای دادن حقو حقوقمو بدن ندادن خسارت اسیبهای کاریمم ندادن ی وکیل میخام برای گرفتن حقم لطفا راهنمایی بفرمایید منطقه شهرری

پاسخ ها

از طریق سامانه جامع روابط کار پیگیری و مطالبه ممکن است

درخدمتم میتوانید تماس بگیرید

با درود 

پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد 

عدم تادیه بیمه دو تا ده برابر نیز جریمه دارد بیمه کارگر نیز باید در حق تامین اجتماعی تأدیه گردد 

احراز و اثبات رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است مستندات می‌تواند قرارداد شهادت شهود و اقرار و.... واریزی باشد. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص