درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تخلیه

باسلام یه واحد خریداری کردم با مستاجر قولنامه مستاجر و صاحب ملک قبلی هرسال بصورت دستی تمدید شده شش ماه قرارداد تمام شده ومنم مستاجرم بش گفتم پول امادست تخلیه کنه ولی شش ماه تخلیه نمیکنه چکار کنم باتشکر

پاسخ ها

ابتدا اظهارنامه تخلیه ارسال، سپس طرح دعوی تخلیه ید، مطرح نمایید


سلام ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست تخلیه

با درود 

پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست متناسب مطرح گردد 

مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص