ابتدا اظهارنامه تخلیه ارسال، سپس طرح دعوی تخلیه ید، مطرح نمایید
سلام ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست تخلیه
با درود
پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست متناسب مطرح گردد
مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد