درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خواهرم با مادرم منو میزنن

سلام من پسرم28 سالمه تابحال چند بار شده منو میزنن مخصوصا خواهرم.این بار خواهرم منو زد.و ببخشید بیزهامو گرفت فشار داد.مادرم با هرچی دم دستش بود کوبید ب پشتم.و در آخر با چاقو حمله کرد و مازومو زخمی کرد.از خشمام عکس گرفتم برای مدرک.و الان کجا شکایت کنم.ایا شکایتم ب جایی میرسه؟ اینم بگم هم من هم اونا فحش دادیم بهم.

پاسخ ها

سلام از طریق دادسرا میتوانید شکایت کنید

سلام میتوانید به پلیس زنگ بزنید صورتجلسه کند و پزشکی قانونی بروید و شکایت کنید

درود
با توجه به ضرب و جرح و صدمات وارده، می‌توانید با در دست داشتن مدارک پزشکی (گزارش پزشکی قانونی) و عکس‌های گرفته شکایت کیفری ضرب و جرح را مطرح نمایید.
با توجه به فحاشی متقابل، ممکن است در روند پرونده تأثیرگذار باشد، اما صدمات جسمی ناشی از چاقو و ضربات وارده، قابل پیگیری قانونی است.
شکایت شما به احتمال زیاد به نتیجه خواهد رسید، اما میزان مجازات با توجه به شدت صدمات و جنبه عمومی جرم تعیین خواهد شد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص