درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - چرا ما زن ها همیشه حقمون ضایع میشه

سلام من یه بچه4ساله دارم‌ از وقتی بدنیا اومد برگشتم پیش خانوادم‌ زندگی میکنم تواین4سال گیر کار قانونی هستم برای نفقه و مهریه که همسرم منو بچموول کرده رفته بدون هیچ هزینه وخرجی بااینکه هزینه هم نداشتم با هزاربدبختی وکیل گرفتم دوسال وکیلم ولی یک درصدنتیجه ندیدم چراچون پول زیادی ندارم بدم واینکه معلوم طرف مقابل خریدتش چراهمیشه حق زن هابایدضایع بشه قانون برای ماهیچ کاری نکنه

پاسخ ها

درود بر شما ، پرسش حقوقی نیست‌. 

سلام وکیل شما، دقیقاً چه اقدام قانونی انجام داده و نتیجه پرونده چه شده است. اصولاً در دعوی مهریه، خانم پیروز می‌شود و آقا محکوم به پرداخت خواهد شد.

با شما می‌توانید از طریق دادگاه کیفری بابت ترک انفاق شکایت کنید 

اگر مدرکی برای تخلف وکیل دارید می‌توانید وی را عزل و از طریق کانون وکلا اطلاع رسانی کنید 

کاربر محترم، شما می‌توانید علاوه بر پیگیری حقوقی، از طریق شکایت کیفری ترک انفاق فشار قانونی بیشتری وارد کنید و برای بررسی علت عدم پیشرفت پرونده حتماً با وکلای متخصص سایت مشورت کنید.

پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق موضوع مشاوره تلفنی داشته باشید 

باسلام چنین چیزی نیست باید مدام پروندتان را پیگیر شوید.چه کارهایی کردید چه مرحله ای هستید مشخصه خودتان پیگیر نشدید حتما از فردادصبح پیگیر شوید

درود
اگر وکیل نتیجه نداده باید سریع وی را عوض کنید و با ارائه دادخواست نفقه معوقه مهریه و ترک انفاق از طریق دادگاه خانواده و اجرای ثبت پیگیری کنید
اگر ادله کافی دارید درخواست تامین خواسته و توقیف اموال هم بدهید و در صورت قصور وکیل میتوانید از او شکایت انتظامی و مطالبه خسارت کنید با وکلای سایت دادراه همراه شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص