با درود
پرسشگر ارجمند مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد
سلام علم و پذیرش شما ناظر به ریسک خاصِ ارگان دولتی بوده، نه اشخاص حقیقی یعنی اگر فقط مشکل دولت بود، شاید فروشنده بتواند به آن شرط استناد کند اما اگر اشخاص حقیقی نیز مالک یا ذیحق باشند، این مورد خارج از تراضی و توافق شما بوده است این نکته، محور اصلی دعوای شماست.
با سلام: شرط درج شده محصور بر ارگان دولتی میباشد و شامل اشخاص حقیقی نمیشود.اگر رای به نفع اشخاص حقیقی صادر شود شما میتوانید مطالبه خسارت نمایید.
کاربر محترم بشرایط فسخ بستگی به مفاد قرارداد دارد اما تحت شرایطی امکان شکایت فروش مال غیر است
درود؛ شرط مذکور صرفاً ناظر بر ادعای مالکیت ارگانهای دولتی بوده و شامل اشخاص حقیقی نمیشود؛ لذا در صورت اثبات مالکیت اشخاص ثالث، حق اقامه دعوای ابطال مبایعهنامه و مطالبه ثمن به نرخ روز را خواهید داشت.
سلام ؛ با توجه به قید مندرج در شرط قرارداد امکان طرح دعوی دارید
با توجه به توضیحات بله اما با این حال جهت اظهارنظر حقوقی مفاد قرارداد منعقده باید بررسی گردد