با سلام، بله خدمت در استان کرمانشاه در آن سالها مشمول کسری خدمت و ایثارگری میشود؛ برای احراز دقیق شرایط با بنیاد شهید یا من در ارتباط باشید.
سلام بله، بخشهایی از استان کرمانشاه در دوران جنگ جزء مناطق عملیاتی بوده است اما خدمت سربازی معمولی بعد از جنگ در این مناطق اتوماتیک ایثارگری محسوب نمیشود فقط در صورتی شامل میشود که یگان مربوطه حضور پدر شما را به عنوان رزمنده ثبت کرده باشد
درود؛ مناطق عملیاتی و امنیتی درگیر دوران دفاع مقدس صرفاً تا مقاطع خاصی پس از قطعنامه مشمول امتیازات ایثارگری هستند؛ خدمت در سالهای 1374 تا 1376 معمولاً خدمت عادی تلقی شده و مستوجب کسر خدمت ایثارگری برای فرزند نمیباشد.