درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استخدامی ناجا

سلام بنده در سن 12سالگی ناخواسته بهم بچه بودم تا کلانتری رفتم و سرقت یک وسیله بهم زدند و تازگی رفتم واسه ثبت نام گفتند رفته کمیسیون باید منتظر باشی تا جوابش بیاد خواستم بدونم مشکلی آیا ندارد و اولیت هام کارت پایان خدمت و 6سال بسیجی هم دارم اما همون یک مشکل داخل سیستم واسم در آمده در بچگی بوده و هیچ جرمی واقا ندارم خواستم کمکم کنید بدونم باز

پاسخ ها

با سلام زیر سن قانونی یعنی ۱۸ سال سوء پیشینه محسوب نمی‌شود

سلام خیر جای نگرانی نیست

نه نگران نباشید ربطی ندارد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص