درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

سلام. ینفر این پیام رو در روبیکا فرستاده میشه شکایت کرد ؟ کاش اینقد آویزون اینو اون نبودی از وقتی من رفتم در به در خونه اینو اون کردی بچه هارو غیرت نداری بچه هاو ول میکنی خودشونم بخوان تو چیکاره ای؟ عرضه نداری از خرج شکم شون بربیای هی ته خونه های مردم میزاری شون هربار خبر ازت میاد اره فلانی بچش خونه کیه باز یسری دیگه خونه اون یکیه اونم دو هفته سه هفته چخبره غیرت که نداری بفکر فامیلای خودت باش تو این گرونی حتا حالیتم نمیشه

پاسخ ها

سلام

بله

سلام بله

سلام  بله امکان شکایت وجود خواهد داشت 

بر اساس  قانون برای تحقق جرم  توهین  و افترا  باید الفاظ صریح  باشند باید الفاظ به صورت صریح  وهن اور  باشند  .  باید مخاطب معلوم و معین  باشد 

خیر محتوای توهین امیز یا مجرمانه ندارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص