درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گذشتن از سهم و در قبال آن طبقه بالا ساختن

سلام من پدرم یک ملک 140ومتری با حیاط داده به برادرم رایگان ساکن شده . الان برادرم تصمیم به خرید همون خونه گرفته . سهم یکی از برادرم را داده مانده سهم من و پدر و خواهرانم .من میخواهم از سهمم در طبقه اول صرف نظر کنم و با رضایت پدرم طبقه دوم را بسازم آیا برادرم میتواند مانع شود؟ پدرم راضی به این کار است من طبقه دوم را بسازم

پاسخ ها

سلام اگر مالکو در قید حیات است خیر

سلام  بله می تواند  البته ابتدا باید مالکیت زمین مشخص گردد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص