درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف جرحی

سلام خسته نباشین بنده با ماشین به یه موتوری میزنم و مقصر 100 درصد موتور سوار میشه حال موتور سوار خوبه اما پاهاش شکسته و داغون شده گواهینامه نداره و بیمه ام نداره میتونه نسبت به کوروکی و نظر کارشناس راهور اعتراض کنه یا نه؟ اگه بتونه اعتراض کنه نتیجه احتمالی هیئت 3 نفره چیه مقصر بازم موتوری یا 50 50 میزنه

پاسخ ها

بله، موتورسوار می‌تواند اعتراض کند اما به دلیل نداشتن گواهینامه و بیمه، معمولاً هیئت بدوی یا تجدیدنظر مقصر اصلی را راننده خودرو (به دلیل احتیاط) یا موتورسوار (به دلیل بی‌احتیاطی) اعلام می‌کند؛ اما عدم بیمه و گواهینامه او جریمه‌های جداگانه دارد

اعتراض ظرف مدت هفت روز

نظر هیبت سه نفره قابل حدس و پیش بینی نیست بسته به نحوه تصادف اظهار نظر میکند

با سلام

اگر مقصر باشد در صورت اعتراض نیز همان نظریه اول تأیید می شود .

با درود 

پرسشگر ارجمند مقصر و میزان تقصیر را کارشناس تعیین خواهد کرد وصول نظریه کارشناسی قابل اعتراض است می‌توان بدان معترض شد مستند و مستدل از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید دقت کنید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص