بله، موتورسوار میتواند اعتراض کند اما به دلیل نداشتن گواهینامه و بیمه، معمولاً هیئت بدوی یا تجدیدنظر مقصر اصلی را راننده خودرو (به دلیل احتیاط) یا موتورسوار (به دلیل بیاحتیاطی) اعلام میکند؛ اما عدم بیمه و گواهینامه او جریمههای جداگانه دارد
اعتراض ظرف مدت هفت روز
نظر هیبت سه نفره قابل حدس و پیش بینی نیست بسته به نحوه تصادف اظهار نظر میکند
با سلام
اگر مقصر باشد در صورت اعتراض نیز همان نظریه اول تأیید می شود .
با درود
پرسشگر ارجمند مقصر و میزان تقصیر را کارشناس تعیین خواهد کرد وصول نظریه کارشناسی قابل اعتراض است میتوان بدان معترض شد مستند و مستدل از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید دقت کنید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست