باید دادخواست «اعسار از پرداخت محکومبه» را در دادگاه مطهری ثبت کنید تا با بررسی وضعیت مالیتان، امکان تقسیط بدهی یا اعطای مهلت بیشتر برای پرداخت فراهم شود.
سلام فعلاً پرونده به دادگاه ارجاع داده شده است و حکمی مبنی بر محکومیت شما صادر نشده است.
با سلام
اگر قبلاً دادخواست اعسار نداده اید می توانید در اولین فرصت دادخواست اعسار بدهید.
توجه داشته باشید اگر از زمان صدور اجرائیه بیشتر از سی روز گذشته باشد بعد از ثبت دادخواست اعسار باید ضامن معرفی کنید تا حکم جلب صادر نشود تا زمانی که به پرونده اعسار رسیدگی می شود حکم جلب صادر نمی شود و بعد از رسیدگی اگر با درخواست اعسار موافقت شد طبق رأی اعسار باید اقساط را پرداخت کنید و اگر موافقت نشد باید به صورت یکجا پرداخت کنید و اگر پرداخت نکنید حکم جلب صادر می شود.
از دادگاه خیر از طلبکار زمان بخواهید
باید اعسار بدید اگر قبلا اعسار طرح کردید درخواست تعدیل اقساط بدید
سلام ،اول دادخواست اعسار بدید و دوم میتوانید لايحه تقاضاي مهلت بدید و با محکوم له توافق کنید
توانایی پرداخت ندارید میتوانید اعسار دهید