خیر، با توجه به گذشت زمان طولانی و مرور زمان اجرای احکام کیفری، امکان صدور حکم جلب یا پیگیری نظارت وجود ندارد و پرونده به دلیل مرور زمان یا بخشودگی احتمالی غیرقابل اجراست.
سلام بله؛ این امر امکانپذیر میباشد.
با سلام
اگر مجازات شلاق تعلیق شده باشد جای نگرانی نیست و مجازات دیه دو میلیون تاثیری در حکم تعلیقی ندارد.
بزرگوار، با ورود پرونده به مرحله اجرا احتمال صدور حکم جلب و ردیابی وجود دارد و برای بررسی وضعیت تعلیق مجازاتتان حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
سلام
اگر مدت سه سال تعلیقی شلاق تمام شده جرم جدید باعث اجرای مجازات شلاق نمی شود
ممکن است، باید پرونده بررسی شود
اگر در مدت تعلیق مرتکب جرم درجه ۸ به به بالا شده باشید ، مجازات قبلی اجرا می شود
احتمال صدور جلب با توجه به ثبت حکم و گذشت زمان وجود دارد، اما ردیابی سیم کارت کمتر محتمل است مگر در شرایط خاص