درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حذف ثبت نام بیمه بیکاری

من یک هفته هست ثبت نام کردم و الان پشیمان شدم، چطور میتونم ثبت نام را حذف کنم!؟

پاسخ ها

انصراف خود را به شکل سیستمی ثبت نمائید.

سلام و عرض ادب

اگر هنوز مقرری برقرار نشده، معمولا از طریق سامانه جامع روابط کار یا مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل می توانید درخواست انصراف یا مختومه شدن پرونده بدهید

معمولاً از طریق درخواست انصراف در سامانه جامع روابط کار یا مراجعه حضوری به اداره کار قابل پیگیری است.

درخواست خود را از طریق سامانه جامع کار و امور اجتماعی پیگیری کنید 

با سلام

می توانید با شماره 1420 تامین اجتماعی تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید 

به واحد بیمه بیکاری رجوع کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص