سلام. دادخواست تعدیل بزنید احتمال زیاد پرداخت قسط مهریه با تاخیر رو میپذیرند یا فاصله اقساط رو افزایش میدهند.
سلام محکومیت نفقه پابرجاست و ربطی به محکومیت مهریه ندارد.
میتوانید اعسار بزنید
نفقه تا زمانی ک زوجه واجب النفقه باشد بر ذمه شماست
دادخواست تعدیل دهید
نفقه باید پرداخت شود تکلیفی است