خیر با سابقه پنج ماه بیمه تأمین اجتماعی بیمه بیکاری به شما تعلق نمیگیرد چون طبق قانون برای استفاده از بیمه بیکاری حداقل باید شش ماه سابقه پرداخت حق بیمه قبل از بیکاری داشته باشید و بیکار شدن هم باید غیرارادی باشد در مورد شما شرط غیرارادی بودن ظاهرا برقرار است اما به دلیل نرسیدن سابقه بیمه به حد نصاب قانونی امکان برقراری مقرری بیمه بیکاری وجود ندارد مگر اینکه در سوابق شما ماههایی باشد که هنوز در سیستم ثبت نشده یا کارفرما حق بیمه را با تأخیر رد کرده باشد که در آن صورت با تکمیل شش ماه امکان پیگیری ایجاد میشود
سلام برای استفاده از بیمه بیکاری، نیاز به ۶ ماه سابقه بیمه میباشد.
بله میتوانید بر اساس مدارک و رزوم کاری درخواست دهید
باید حداقل شش ماه را پرداخت کرده باشید
با درود
پرسشگر ارجمند وفق بخشنامه اخیر اری امکان پذیر است