درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قصور پزشکی

سلام.خسته نباشید.من 3هفته پیش مراجعه کردم دندانپزشکی.برای عصب کشی.مرحله اول تموگ شد.دوباره اومدم برای مرحله دوم.دکتر درست به من بی حسی نزد.و وقتی داشت دندونمو عصب کشی میکرد هنوز درد داشتم.هنوزم درد دارم به شدت .منشیش به من نگفت پول عصب کشی و پر کردن جداس.اولش گفت 6 ملیون هزینه عصب کشیه.منم اماده کردم.وقتی موقع حساب کردن شد 6ملیونم کشید روش گفت پول پر کردن جداس.من اصلا نمیدونستم دندون باید پر بشه بعد عصب کشی.اصلا نمیدونستم پولش جداس.این ترفند منشی بوده.منو تو عمل انجام شده قرار دادن.منم این پولو ندارم.باید الان چکار کنم ؟به غیر از شکایت جایی هست که بشه گزارش این پزشکان رو ثبت کرد؟

پاسخ ها

سلام بازرسی وزارت بهداشت و تعزیرات 

سلام از طریق سازمان نظام پزشکی می‌توان این مورد را گزارش نمود.

به سازمان نظام پزشکی گزارش دهید 

با درود پرسشگر ارجمند  
در این‌گونه موارد، شما می‌توانید موضوع را ابتدا به «سازمان نظام پزشکی» شهر خود گزارش دهید؛ آنجا کمیسیون‌های نظارت بر تعرفه و تخلفات حرفه‌ای دارند و شکایت شما را ثبت می‌کنند. علاوه بر آن، اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همان منطقه نیز صلاحیت بررسی تخلف مالی و عملکرد غیرحرفه‌ای دندانپزشک را دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص