درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - میتونم جداشم؟

با سلام من پسرم 17سالمه همیشه از سمت خوانوادم آسیب دیدم من ی خواهر دارم که 3 سال از خودم بزرگتره هر موقع که می‌خوام کاری کنم میره با پدرم میگه و اون هم میاد منو کتک میزنه پدرم قبلا معتاد به تریاک بوده ولی الان 4 ساله که ترک کرده ولی الان رفیق باز شده میرن باهم بنگ میکشه وقتی میاد خونه باکسی کاری ندارن فقد میاد سراغ من کتکم میزنه گوشیم رو میگیره یا زندانیم می‌کنه تاحالا چند بار منو از خونه انداخته بیرون ی شب که این زهرماری هارو کشیده بود اومد باهام دعوا کنه که منو هول داد سرم خورد به درب آهنی ابروم شکست با چوب افتاد به جونم دست راستم رو شکست باید گچ میگرفتم منو نبرد بیمارستان تاحالا چندین بار بهم تهمت تجاوز زدن پول تو جیبی بهم نمیدن وسایلم رو برمیدارن لباس هامو پاره میکنن نمیزارن بیرون برم بزور می‌خوان منو بفرستن سرکار از مدرسه می‌خوان بگیرم می‌خوام بدونم میتونم از این جدا شد می‌دونم اگه بخوام از پدرم شکایت کنم وقتی دیگه منو ببینه می‌کشه منو ترو خدا کمکم کنید

پاسخ ها

با سلام، شرایط شما اورژانسی و کودکآزاری شدید است، فوراً با شماره ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی) یا ۱۱۰ تماس بگیرید تا از شما حفاظت کنند؛ برای پیگیری قضایی و خروج از منزل با من در ارتباط باشید.

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

سلام شما به اورژانس اجتماعی  ۱۲۳  تماس بگیرید 

از اورژانس اجتماعی 123درخواست کمک کنید 

درود پرسشگر ارجمند  
آنچه در سوال آمده  خشونت خانگی شدید و خطرناک است و اولویت فوری با حفظ جان توست؛ اگر الان در خطر هستی از خانه خارج شو و به یک همسایه، فامیل امن، کلانتری یا اورژانس اجتماعی ۱۲۳ پناه ببر.  
شکایت و جداسازی در ۱۷سالگی ممکن است، اما برای تو باید از مسیر حمایت رسمی و امن انجام شود، نه به‌تنهایی؛ ۱۲۳ و ۱۱۰ را درگیر کن و بگو زیر ۱۸ سالی، کتک خورده‌ای، شکستگی داشته‌ای و از بازگشت به خانه می‌ترسید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص