کارشناس رسمی دادگستری هر چی بگوید همان است و این مطلب رعایت نکردن نظامات بهداشتی در محل کار است .
با سلام، بله خانواده میتوانند از مالک ساختمان به دلیل باز گذاشتن دریچه و عدم رعایت ایمنی شکایت و غرامت بگیرند؛ برای تنظیم دادخواست و جمعآوری ادله با من در ارتباط باشید.
در مورد اینکه ساختمان مقصر بوده و مسبب این اتفاق باید کارشناس نظر دهد
اما بعید به نظر میرسد که قابل پذیرش باشد زیرا سو نیتی در کار نبوده
سلام بله حتما شکایت نمایید تا موضوع بررسی گردد
باید ابتدا مشخص گردد که حضور ایشان در ساختمان از بابت چه موضوعی بوده است ؟ ایا حضور ایشان در ساختمان با اجازه مالک ساختمان و یا نگهبان بوده است و یا خیر ؟ موضوع وضعیت ساختمان و محل سقوط باید توسط کارشناس رسمی دادگستری، کارشناسی گردد . باید مشخص گردد که مقررات ایمنی ساختمان در حال ساخت رعایت شده است و یا خیر ؟ و ...
بله، خانواده متوفی قطعا میتوانند از مالک ساختمان در حال ساخت شکایت کنند و در صورت اثبات قصور، غرامت دریافت نمایند.
سلام
بله خانواده متوفی میتوانند از مالک یا سازنده ساختمان به دلیل عدم ایمن سازی شکایت کرده و غرامت دریافت کنند چون قصور در ایمن سازی منجر به حادثه شده است
فقط در صورتی که اثبات شود متوفی بدون مجوز وارد ساختمان شده است ممکن است مشکل ساز شود