درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تعویض پلاک

سلام. من از مدت زمان تعویض پلاکم گذشته و نمایشگاه میخواد دوباره ازم پول بگیره با اینکه تماما پرداخت شده می‌تونه کاری کنه من الان چیکار کنم؟

پاسخ ها

با سلام: امکان دریافت مبلغ مازاد وجود ندارد فقط شما مسئول پرداخت هزینه تنظیم وکالت و رفت و آمد خواهید بود.

خیر، اگر کل ثمن معامله طبق قرارداد پرداخت شده باشد نمایشگاه حق مطالبه وجه مجدد صرفاً به دلیل تأخیر در تعویض پلاک را ندارد مگر اینکه در قرارداد شرط صریحی برای آن پیش‌بینی شده باشد.

دادخو است الزام به فک پلاک و الزام به تنظیم سند رسمی دهید 

با درود 

پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست متناسب مطرح گردد 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص