درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - صلح عمری و فرم ج

سلام، من در سال 1400 مسکن ملی ثبت نام کردم و الان در زمان تحویل واحد هست. در سال 1402، سه دانگ از یک واحد مسکونی از طرف مادر خانم من به خانم من صلح عمری می شود. آیا در حال حاضر مشکلی برای من پیش می آید؟ و فرم ج من قرمز می شود؟ باتشکر

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند ملک بنام شود فرم ج قرمز می‌شود 

همه اینها بستگی به شرایط تایید مسکن مهر دارد ک باب. از همان جا پیگیری کنید 

با سلام احتمالش وجود دارد

کاربر محترم، بله صلح عمری  به عنوان مالکیت تلقی شده و می‌تواند باعث قرمز شدن فرم ج و ابطال امتیاز مسکن ملی شما شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص