درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارفرما

سلام یه ماه قبل شیراز کار میکردیم خودم هم ساکن ارومیه هستم کارفرما بهمون گفت برین پولتون میزنم اومدیم الان گوشی رو ما برنمیداره پیام هم میدیم جواب نمیده میشه تو شهرمون شکایت کنیم

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند محل وقوع اداره کار صالح به رسیدگی است شیراز بود اید باید به اداره کار واقع در خیابان شهید آقایی رجوع کنید تحت نظارت یک وکیل مبرز دادگستری از سامانه روابط کار اقدام گردد 

دادخواست تخصصی تنظیم گردد. 

با سلام، بله میتوانید در شهر خودتان (ارومیه) با ارائه مدارک و ادله، طرح دعوی کنید؛ برای تنظیم شکایت نامه و راهنمایی گامبهگام با من در ارتباط باشید.

با سلام می‌توانیم در این خصوص اگر قرارداد کارگر و کارگری در میان بوده از طریق سامانه وزارت کار شکایت کنید

سلام  خیر  بر اساس قانون  مراجع اداره کار محل کارگاه  (  شهر شیراز  )   صالح به رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما  می باشد 

رویه اداری است تا قضایی 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص