سلام فعلا خیر
شما میبایست ابتدا مبلغ اقساط را پرداخت نمایید و سپس دادخواست مطالبه وجه به طرفیت وام گیرنده اقامه نمایید
سلام و عرض ادب.
سفته را نمی توانید مثل سند رسمی از اجرای ثبت اجرا بگذارید؛ باید از طریق دادخواست مطالبه وجه سفته اقدام کنید. اگر سفته بابت ضمانت اقساط بوده، باید عدم پرداخت اقساط و تخلف دوستتان را با مدارک بانک ثابت کنید. اگر خودتان اقساط را به بانک پرداخت کنید، حق رجوع شما به وام گیرنده قوی تر و روشن تر می شود. قبل از دادخواست، اظهارنامه بدهید
سلام ابتدا باید اقساط را پرداخت کرده و بعد از آن به وام گیرنده رجوع کنید.
ابتدا باید اقساط را پرداخت کنید وسپس مطالبه وجه سفته را به جهت عدم پرداخت اقساط توسط مضمون عنه ثبت کنید
سلام اول پرداخت کن بعد سفته اجرا بذار ...نمیشه قبل پرداخت