درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دادخواست مطالبه وجه و خسارت

من برای مطالبه وجه و خسارت پولم بمبلغ 50 تومن دادخواست دادم بصورت اخاذی و تهدید امروز طرف سفته معتبر آورده بود شورای اختلاف مشخصات و امضای منو وارد کرده بود ولی برامن نبود بعد طرف گفت میخام سفته رو اجرا بزارم چ راه حلی رو باید انجام بدم ؟؟؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند وجود سند تجاری در دست دارنده نشان از بدهی صادر کننده دارد مدعی می‌بایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است. 

پاس الان با وکیل مراجعه نمایی دادخواست مطالبه وجه و یا سفته و در مقابل اخاذی متفاوت است باید همه اینا مورد بررسی قرار بگیرد

با درود 

چنانچه اطمینان دارید که سفته ای  امضا نکرده اید ، درصورت اقدام ، از ایشان به جرم جعل و استفاده از سند مجعول شکایت نمایید.

سلام

اگر امضای سفته را شما انجام نداده اید در دادگاه همین دفاع را انجام دهید 

سلام اگر جعل امضا  سفته انجام شده است شما می بایست شکوائیه جعل و استفاده از سند مجعول را مطرح نمایید 

هر وقت اجرا گذاشت، ادعای جعل کنید و درخواست ارجاع به کارشناس کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص