درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جعل و کلاهبرداری

چند وقت پیش همسایه بقلی ما که یک پیرزن تنها بود فوت کرد بعد چند روز آتش نشانی اومد چون بوی بد نیومد در شکوند جنازه بردن فوت ایشون ثبت نشده مدارک خونه ایشونو از تو خونه بردن همه چیشو ملک ایشون قولنامه نوشتن سند هم قدیمی بود تو دادگاه ملزم به سند زدم رای هم آوردن سند به نام خورده سهام های ایشونو از طریق مدارکی که بردند مثل سیم کارت غیره فروختن ایشون فقط یه خواهر دارن که تو آمریکا فوت کرده و کلا با کل فامیل رابطه نداشتند. الان من که فقط همسایه هستم میتونم کاری کنم شکایت کنم یا نه

پاسخ ها

شما قادر هستید که این موضوع را به دادستان به عنوان مدعی‌العموم اعلام بفرمائید.

سلام و وقت بخیر شما نمی‌توانید در ایم زمینه شکایتی مطرح کنید ولی میتوانید به دادستانی مراجعه کنید و مسئله را گزارش دهید 

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

با سلام بله شما می‌توانید با بنده تماس بگیرید که اگر مشخصاتی از خواهر هست بتوانیم ایشان را یافت کنیم یا استعلامات لازم را انجام دهم اگر وراث ایشان پیدا شود می‌توان حقوق ایشان را دریافت نمود

و اگر تخلفی صورت گرفته می‌خواهید گزارش دهید به دادستان محترم اعلام نمایید

خیر. 

کاربر محترم، برای اطلاع از چگونگی گزارش این تخلفات و جعل اسناد به دادستان به عنوان مطلع، حتماً با وکلای سایت مشورت نمایید.

با درود 

مراتب را به دادستانی شهر اعلام نمایید .

خیر اگر وارثی ندارند جزگ  اموال بلا وارث باید تحت تصرف حاکم شرع باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص