درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت

سلام خسته نباشید من بعد از زایمانم حالم خوب نبود خیالات میدیدم و افسردگی داشتم و اقدام به خودکشی به همسرم دعوا کردم و زنگ زدم110منو بردن بیمارستان روانی و بستری شدم میخواستم بدونم همسرم ازم شکایت کرده که بستری کردن یا نه ؟

پاسخ ها

سلام

می توانید سامانه ثنا خودتون رو برررسی نمایید و اگر شکایت کرده باشند در آن سامانه مشخص خواهد شد

سوال مبهم است

خیر ارتباطی به شکایت یا عدم شکایت از شما ندارد

سلام  خیر 

کاربر محترم، برای اطلاع از شکایت احتمالی باید سامانه ثنا را چک کنید

از طریق سامانه ثنای خود بررسی کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص