درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قصور دندانپزشکی

سلام و عرض ادب بنده یک سال پیش برای درمان عفونت دندان به دندانپزشک مراجعه کردم و برای درمان ریشه عصب کشی انجام دادن ولی الان بعداز یکسال که برای ایمپلنت به پزشک دیگری مراجعه کردم گفتن عصب کشی رو اصولی انجام ندادن و مواد عصب کشی باعث سوراخ شدن ریشه و سوراخ شدن استخوان فکم شده و ایمپلنت رو مجبور شدن پیوند استخوان بزنن و جای دیگه ای از فکم انجام بدن و گفتن احتمال زیاد به حفره ی بینی رسیده و هوا بکشه، میخواستم ببینم میتونم از پزشک قبلی شکایت کنم و دیه اش زو بگیرم؟

پاسخ ها

در صورت تأیید قصور یا تقصیر توسط کمیسیون پزشکی بله این امکان وجود دارد 

با درود 

پرسشگر ارجمند قابل اقدام و پیگیری است 

بله در صورت اثبات قصور در انجام عمل انجام شده میتوانید شکایت و درخواست غرامت وارده نمایید 

سلام  شما می توانید شکایت قصور پزشکی را مطرح نمایید  

درود؛: آری، شما می‌توانید با طرح شکایت در دادسرای ویژه جرایم پزشکی و یا شورای حل اختلاف امور پزشکی، موضوع را پیگیری نمایید. پرونده به کمیسیون تخصصی پزشکی قانونی ارجاع شده و در صورت احراز قصور پزشک در فرآیند درمان ریشه و ایراد صدمه، وی به پرداخت دیه و ارش خسارات وارده محکوم خواهد شد.

 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص