خیر همچنین چیزی نیست مگر اینکه مالک شما قبلاً با بقیه مالکین توافق کرده باشد
خیر مگر در صورت توافق
خیر فرقی در این مورد وجود ندارد یا با توافق همه از این حق استفاده میکنند یا برای همه ممنوع است
درود؛: حق استفاده از پارکینگ صرفاً محدود به تعداد پارکینگهای مندرج در سند تفکیکی یا قرارداد اجاره است و مالک یا مستأجر بودن تأثیری در این حق ندارد. هیچ یک از ساکنین، اعم از مالک یا مستأجر، حق استفاده از فضای مشاع پارکینگ برای پارک خودروی اضافی یا ایجاد مزاحمت برای دیگران را ندارد، مگر با رضایت تمامی مالکین.
سلام فقط حق پارک یک خودرو امکان دارد