درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مطالبه وجه

سلام برج 3 سال1403 شورای حل اختلاف از من شکایت شده ،بعدش برج 4 رفته دادگاه الان حدود2 سال هست هیچ ابلاغی نداشتم یعنی مختومه شده؟

پاسخ ها

صرف گذشت زمان و عدم ابلاغ به تنهایی به معنای مختومه شدن پرونده نیست.اگر دادگاه ابلاغ را به نشانی محل سکونت یا کار شما انجام داده باشد (حتی اگر شما دریافت نکرده باشید) و شما در جلسات شرکت نکرده باشید، امکان صدور رأی غیابی وجود دارد. در این صورت، زمان اعتراض به رأی غیابی معمولاً محدود است.

کاربر محترم چنانچه حکم صادر شده باشد به شما ابلاغ میشد

خیر ابلاغات به شما انجام میشود 

درود؛ از شعبه رسیدگی کننده به صورت حضوری پیگیری کنید.

سلام‌  شما حضورا مراجعه و پیگیری نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص