خیر باید حکم تخلیه بگیربد
خیر باید حکم تخلیه بگیرید
سلام شما میبایست در پایان مدت قرارداد دادخواست حکم تخلیه را مطرح نمایید
امکان دادخواست دستور تخلیه فوری وجود نخواهد داشت
با سلام: خیر.به دلیل عدم امضاء شاهد باید درخواست حکم تخلیه بنمایید.
خیر؛ در قرارداد عادیِ دستنویس که شاهد ندارد، معمولاً امکان «تخلیه فوری» موضوع قانون روابط موجر و مستأجر وجود ندارد، چون برای دستور تخلیه فوری، قرارداد باید حداقل دارای امضای دو شاهد باشد.اما همچنان میتوانید بعد از پایان مدت اجاره، از طریق شورای حل اختلاف دادخواست یا درخواست تخلیه بدهید؛ فقط روند آن بهجای «دستور تخلیه فوری»، بهصورت رسیدگی عادی انجام میشود و زمان بیشتری میبرد.