بنظر میرسد امر مختوم است
سلام
بعد از اینکه یک بار واخواهی رسیدگی و رای صادر شد، واخواهی مجدد پذیرفته نمی شود.
اگر مهلت اعتراض دارید میتوانید لایحه دهید اگر رای قطعی شده میتوانید با استناد به دلایل جدید درخواست اعاده دادرسی دهید
سلام اگر مهلت دارید تجدیدنظرخواهی نمایید اگر حکم قطعی صادر شده است حکم لازم الاجرا خواهد بود