درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت در سازمان بازرسی

سلام بنده در ازمون استخدامی دوره یازدهم قبول شدم و سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان برگزیده نهایی اسم من را به طور رسمی اعلام کرد اما حالا بعداز گذشت6ماه هیچ اقدامی انجام نشد و متوجه شدم کس دیگه ای جایگزین شده. بنده ده روز پیش به سازمان بازرسی شکایت کردم واخرین پیغامی که امد این بود که شکایت به سازمان مربوطه ارسال شده. میخواستم بدانم1- سازمان مربوطه چقدر مهلت دارد تا پاسخ بده؟ 2-در صورتی که اقدامی انجام نشود بنده چه کاری باید انجام بدهم؟

پاسخ ها

اعمال تبصره 4 ماده 16 دیوان عدالت اداری متصور است

سازمان بازرسی می تواند شکایت را برای رسیدگی به دستگاه مربوط بفرستد و برای پاسخ مهلت تعیین کند. اگر پاسخ ندادند یا اقدامی نشد، پیگیری را از سامانه سازمان بازرسی ادامه دهید و همزمان در دیوان عدالت اداری دادخواست الزام دستگاه به انجام فرایند استخدامی، ابطال جایگزینی و دستور موقت برای جلوگیری از تضییع حق مطرح کنید.

موضوع را باید از همان مرجع پیگیری کنید 

از طریق دیوان عدالت اداری را جمع آوری مدارک اقدام به شکایت نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص