درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حبس خانگی

سلام دختری 27 ساله هستم که در تهران شاغل بودم . پدرم به زور منو آورد شهرستان و الان اجازه رفتن تا سرکوچه ام تنهایی بهم نمیده و همش تهدیدم میکنه . از شدت استرس قرص استفاده میکنم بخاطر همین ک نتونم بعدا ازش شکایت کنم برام پرونده عدم سلامت روان درست کرد و منو یک هفته بیمارستان روان انداخت تا دکتر خودش مرخصم کرد . الان حتی اجازه ندارم برم بیرون برای شکایت یا هرچی . با اورژانس اجتماعی هم تماس گرفتم و کلانتری گفتن حکم تفتیش نداریم .مدارکمو ازم گرفته و میگه اگ اورژانس اجتماعی یا کلانتری بیاد دم خونه گوشیتو میگیرم میندازمت بیمارستان روان . چندتا مشاورم باهاش صحبت کردن فایده ی نداشت . چکار کنم ؟

پاسخ ها

شکایت نیاز به ادله دارد

شما بالغ و مستقل هستید و پدر حق حبس کردن، گرفتن مدارک، تهدید، یا جلوگیری از خروج شما را ندارد با ۱۱۰ و ۱۲۳ تماس بگیرید و صریح بگویید در منزل محبوس و تهدید شده اید

باتوجه به شرایط سنی پدر حق حق محبوس کردن شمارا نداره‌ اقدام به شکایت از ایشان نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص