سلام مدیریت ساختمان حق دخل و تصرف در مال اختصاصی مالک (مثل پارکینگ) را ندارد مگر با اذن یا وکالت کتبی مالک حکم دادگاه یا مصوبه قانونی معتبربنابراین اصلِ اجاره دادن پارکینگ بدون اجازه مالک، مجاز نیست اما… یک نکته مهم اگر مالک ۵ سال شارژ پرداخت نکرده باشد، مطابق قانون، مدیریت برج میتواند از ارائه خدمات مشترک (غیرضروری، مثل خدمات جانبی جلوگیری کند از طریق هیأتمدیره و حتی اداره ثبت یا دادگاه، طلب شارژ را مطالبه و حتی توقیف اموال مالک را درخواست کند اما قانون به مدیریت اجازه نمیدهد که بدون رأی دادگاه
سلام نماینده برج حق نداشته است که برای تأمین شارژ پرداخت نشده، تعرض به ملک آن شخص نماید و بایست از طریق دادگاه اقدام مینمود.
با سلام: خیر عمل مدیر ساختمان غیر قانونی بوده و بهتر است موضوع دوستانه حل شود در غیر اینصورت محکوم و مجازات خواهد شد.
خیر عمل نماینده ساختمان غیر قانونی و تصرف بوده ایشان باید از طریق قانونی اقدام به مطالبه شارژ واحد مینمودند