دوست عزیز با توجه به مغایرت واحد با قرارداد و امضای شوهر به جای مالک، برای فسخ و مطالبه خسارات خودرو حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
دادخواست به خواسته تأئید فسخ قرارداد مالی از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.
سلام
اگر پارکینگ، سالم بودن تجهیزات و تحویل کامل واحد جزء توافق شما بوده یا عیب ها استفاده متعارف از خانه را مختل کرده، می توانید دادخواست تایید فسخ اجاره، استرداد ودیعه، مطالبه خسارت و تامین دلیل بدهید. چون ملک به نام همسر است ولی شوهر پول گرفته و امضا کرده، بهتر است هر دو را طرف دعوا قرار دهید. برای خسارت خودرو هم اگر رابطه خسارت با نبود پارکینگ قابل اثبات باشد، مطالبه جداگانه ممکن است، ولی قطعی بودن آن به نظر کارشناس بستگی دارد.
سلام اگر ملکی را با شرایطی که گفته شده تحویل نگرفتهاید (مثل نداشتن پارکینگ اختصاصی، خرابیها، بردن وسایل، نشت آب و…)، طبق قواعد خیار عیب و تدلیس میتوانید درخواست فسخ قرارداد بدهید، مخصوصاً اگر در قرارداد پارکینگ یا امکانات ذکر شده باشد.اینکه بلافاصله روز بعد اطلاع دادهاید و اظهارنامه فرستادهاید هم به نفع شماست نکته مهم اگر پارکینگ در قولنامه ذکر شده باشد ولی وجود نداشته باشد، این تخلف اساسی است و معمولاً دادگاه فسخ را میپذیرد خرابیهای اساسی نیز میتواند دلیل فسخ یا الزام موجر به رفع عیب باشد