درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس گرفتن حیوان خانگی

سلام من چندین سال سگهای آزاردیده روازحیوان ازار میگیرم به خرج خودم درمان میکنم بعدش رایگان واگذار میکنم دوسه روز پیش سه تا سگ واگذار کردم الان 3روزدارم التماس میکنم ازشون عکس وفیلم بفرستن اماهنوز نفرستادن هرچی هم زنگ میزنم پیام میدم که برگردونید اصن جواب نمیدن اخرهم مسدود کردن بایدبه کجاشکایت کنم تا بتونم اون بچه هاروبگیرم

پاسخ ها

بادرود

کار شما در نجات و درمان حیوانات بی‌گناه بسیار انسانی، ارزشمند و شایسته تقدیر فراوان است.
برای بازپس‌گیری آن‌ها باید با استناد به مدارک واگذاری (قرارداد) و پیام‌هایتان، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دادخواست حقوقی استرداد حیوان/مال علیه شخص ثبت کنید.

می توانید اظهارنامه بفرستید و بعد دادخواست استرداد حیوانات یا الزام به تحویل بدهید

 با سلام اظهارنامه بدهید سپس دادخواست بدهید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص