درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیرون کردن بنده از خانه

همسرم من رو از خانه بیرون کرده وقتی رفتم جلوی درب که برم خانه دیدم درب منزل رو زنجیر کرده با 110 تماس گرفتم و گزارش صورت جلسه گرفتم کارت عابر و سیم کارت من که به نام خودش بوده رو سوزندع و من بدون پول خونه ای پدرم هستم هفتم اردیبیشت این اتفاق افتاده و من بخاطر پسر یک سالم اقدام به کاری نکردم حتی با صحبت هم به توافق نرسیدیم الان که 11 اردبهشت هست راه حلش چی هست چیکار کنم این زندگی تموم شده هست چطور اقدام کنم ؟

پاسخ ها

سلام  از بابت اخراج از خانه  شما  ابتدا اظهارنامه برای  زوج ارسال نمایید شما می توانید دادخواست مطالبه نفقه معوقه و جاری  را مطرح نمایید  

شما می توانید در دفترخانه ازدواج  درخواست اجرای مهریه را مطرح نمایید  و

شکوائیه با عنوان مجرمانه ترک انفاق از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

سلام و عرض ادب
با صورتجلسه پلیس، برای مطالبه نفقه، الزام به تهیه مسکن و در صورت تصمیم به جدایی، دادخواست طلاق به جهت عسر و حرج یا ترک انفاق اقدام کنید.

 با سلام تماس بگیرید بفرمایید بابت چه چیزی قصد اقدام دارید مهریه نفقه اجرت المثل حضانت طلاق چه چیزی 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص