سلام و عرض ادب
با توجه به اینکه قرارداد خرید دستگاه به نام شماست، دستگاه تحویل شما شده و دو سال در تصرف و استفاده شغلی شما بوده، صرف واریز پول از حساب همسرتان معمولا مالکیت ایشان را ثابت نمی کند و نهایتا می تواند ادعای طلب یا مطالبه وجه ایجاد کند.
قابل دفاع است بستگی دارد در دادخواست چه مواردی را اشاره نموده است
با سلام با وکیل مشاوره کنید