درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

یک دستگاه برش لیزری از یک شرکت اینترنتی خریداری کردم که 6فقره چک دادم بنام صندوق قرض‌الحسنه و 190میلیون از حساب همسرم واریز کردم به همین صندوق قرض‌الحسنه و قرارداد را بنام خودم با شخص فروشنده تنظیم کردم و دستگاه را تحویل گرفتم و دوسال هست که در مالکیت من هست و امرار معاش میکنم و از خانمم جدا شدیم که ایشان دادخواست ادعای مالکیت و توقیف دستگاه را دارد و در دادگاه بدوی ادعای ایشان رد شده‌است و دوباره دادخواست مالکیت داده من چه اقداماتی باید انجام دهم

پاسخ ها

سلام و عرض ادب

با توجه به اینکه قرارداد خرید دستگاه به نام شماست، دستگاه تحویل شما شده و دو سال در تصرف و استفاده شغلی شما بوده، صرف واریز پول از حساب همسرتان معمولا مالکیت ایشان را ثابت نمی کند و نهایتا می تواند ادعای طلب یا مطالبه وجه ایجاد کند.

قابل دفاع است بستگی دارد در دادخواست چه مواردی را اشاره نموده است

 با سلام با وکیل مشاوره کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص