درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - راهنمایی درمورد دیسک کمر

سلام من 10 سال است رفتگر شهرداری هستم دوسال پیش درحین کار دوچار دیسک کمر شدم پارگی مهره 4و5 پارسال عمل کردم پلاتین گذاشتم الان من رواز کار بیرون کردن خواهش میکنم راهنمایی کنيد چیکار کنم مستاجر هستم با یه بچه .

پاسخ ها

سلام بلافاصله شکایت نمایید  و درخواست بازگشت به کار را مطرح نمایید 

اگر رفتگر شهرداری بوده اید و دیسک کمر در حین کار یا به سبب کار ایجاد شده، باید هم از طریق اداره کار شکایت بازگشت به کار و حقوق معوقه بدهید و هم از تامین اجتماعی درخواست بررسی حادثه ناشی از کار و کمیسیون پزشکی کنید. اگر اخراج بدون دلیل موجه باشد، هیات حل اختلاف می تواند حکم بازگشت به کار و حق السعی بدهد

 با سلام شما باید در اینجا شکایت کنید تمام حقوق سنوات عیدی و حقوق مالی خود را مطالبه نمایید و درخواست بازگشت به کار داشته باشید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص