سلام بلافاصله شکایت نمایید و درخواست بازگشت به کار را مطرح نمایید
اگر رفتگر شهرداری بوده اید و دیسک کمر در حین کار یا به سبب کار ایجاد شده، باید هم از طریق اداره کار شکایت بازگشت به کار و حقوق معوقه بدهید و هم از تامین اجتماعی درخواست بررسی حادثه ناشی از کار و کمیسیون پزشکی کنید. اگر اخراج بدون دلیل موجه باشد، هیات حل اختلاف می تواند حکم بازگشت به کار و حق السعی بدهد
با سلام شما باید در اینجا شکایت کنید تمام حقوق سنوات عیدی و حقوق مالی خود را مطالبه نمایید و درخواست بازگشت به کار داشته باشید