درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم دریافت خدمات بعد پرداخت وجه

یه رفیقی دارم از یک‌ فردی که اگهی زده مدرک دیپلم درخواست کرد و اون فرد گفت رسمی و کاملا قانونی با استعلام انجام میدن بعد اینکه مبلغ 13 تومن به حسابش واریز کرد مدرکی تقلبی بدون استعلام براش فرستاد الان گوشیش خاموشه چطور شکایت کنم برای دریافت پول چکار کنه شماره کارتش داریم

پاسخ ها

ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست مطالبه وجه

از طریق دفتر خدمات قضایی شکایت کلاهبرداری و جعل مطرح کنند

مطابق ادله به جرم کلاهبرداری شکایت متصور است

 با سلام به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید مبلغی را که واریز کردید از بانک پرینت بگیرید گفتگوهایی که بین یکدیگر بوده و شماره تلفن‌هایی که داشتید همه این‌ها را ارائه دهید و شکایت کلاهبرداری مطرح کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص